TEHNIKE ODIGRAVANJA V BREZADUTNI IGRI (TEORIJA)

Vir: Zadel, M. 2023 (oktober). Predavanje 2: Tehnika odigravanja v brezadutni igri. Ljubljana: Ljubljanski bridge klub. Str. 1 do 9.

Vir: Bridge zveza Slovenije

0. IMPAS V BREZADUTNI & ADUTNI IGRI

Za razlago teorije o impasu v brezadutni & adutni igri ter nekaj primerov tega impasa, kliknite tukaj.

Prikaz odigravanja v brezadutu s pomočjo PowerPointa (Slika 1).

Slika 1: Prikaz odigravanja v brezadutu s pomočjo PowerPointa

1.1 CILJ ODIGRAVANJA

Cilj odigravanja je narediti čim več štihov. Vendar prekoštihov ne delamo, če je nevarnost, da pademo kontrakt.

1.2 PREPUŠČNAJE ŠTIHOV (DUCKING THE TRICK)

1.2.1 KOMUNIKACIJA IN KONTROLA

Zelo pomembno je, da med odigravanjem pazimo na komunikacijo (prehode) med listoma. Pogosto je potrebno, da izvajalec izgubi prvi ali prva dva štiha v določeni barvi, kljub temu, da bi jih lahko vzel. Temu pravimo prepuščanje štihov (ducking the trick). Ko vam je jasno, da morate v določeni barvi izgubiti štih, je ponavadi bolje, da ga izgubite takoj. To še posebej velja za brezadutne kontrakte. Dva poglavitna razloga za to sta:
– da obdržimo komunikacijo med “listoma”
– da obdržimo kontrolo v tej barvi, če le ta slabo “razpade”.

1.2.1.A PRIMER

PBN datoteki za primer 2.1.1 (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Kako odigrati partijo v Wbridge5 (klik) | Rešena datoteka | Kako vstaviti v Wbridge5 (klik) |

1.2.1.B PRIMER

PBN datoteki za primer 2.1.1 (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

1.2.2 BLOKIRANJE BARVE NASPROTNIKOV ALI PREKINITEV KOMUNIKACIJE MED NASPROTNIKI

1.2.2.A PRIMER

PBN datoteki za primer 1.2.2.A (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

1.2.2.B PRIMER

PBN datotek za primer 1.2.2.B (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

1.3 DEBLOKIRANJE NAŠIH BARV

1.4 IMPASIRANJE IN “VARNO” IMPASIRANJE

Impasiranje je osnovna in najbolj pogosta tehnika odigravanja. Pri “varnem impasiranju” gre za naslednje: ko imamo takšne karte, da lahko impasiramo oba nasprotnika, se odločimo, da bomo impasirali tistega, ki nam je bolj “nevaren”. Vemo, da ima v listu hitre štihe, ki nam jih lahko takoj vzame.

1.5 PRIMERI

1. PRIMER

PBN datoteki za 1. PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

2. PRIMER

PBN datoteki za 2.PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

3. PRIMER

PBN datoteki za 3. PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

4 A. PRIMER (IMPAS (♣ Q) NE LEŽI; RAZPOREDITEV 5-3)

PBN datoteki za primer 4. A PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

Ta slika ima prazen atribut alt; ime datoteke je odigravanje4.png

4 B. PRIMER (IMPAS (♣ Q) LEŽI; RAZPOREDITEV ♠ -> 5-3)

PBN datoteki za 4. B PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

4 C. PRIMER (IMPAS (♣ Q) LEŽI; RAZPOREDITEV ♠ -> 4-4)

PBN datoteki za 4.C PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

5 A. PRIMER

PBN datoteki za 5. A PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

5 B. PRIMER

PBN datoteki za 5. B PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |

5 C. PRIMER

PBN datoteki za 5 C. PRIMER (Glejte zavihek aplikacije!) | Datoteka za vstavljanje | Rešena datoteka |