Za spletni tečaj bridža bi lahko uporabili naslednje »metke«, ki nagovarjajo obiskovalčevo podzavest, racionalni razlog za nakup in ustvarijo občutek nujnosti:
- Podzavestni razlog za nakup: “Odkrijte čar strategije in miselnih iger ter postanite mojster bridža, kjer vsaka karta šteje!” Ta stavek apelira na obiskovalčevo željo po intelektualnem izzivu in osebnem napredku.
- Racionalni razlog za nakup: “Spletni tečaj, ki je primeren za vse ravni – od začetnikov do naprednih igralcev, z jasnimi razlagami in praktičnimi vajami.” To daje kupcu opravičilo, da je tečaj vredna investicija, saj zagotavlja dostopnost za vsakogar in konkretno učenje.
- Pritisk za nakup: “Pridružite se zdaj in izkoristite 20% popust, ki velja samo ta teden!” Ta metek spodbuja obiskovalca, da se hitro odloči zaradi časovno omejene ponudbe.
S tem pristopom vzbudite interes, ponudite jasno korist in ustvarite nujnost za hitrejše odločanje.