1. IzsilitI moramo visoko figuro pri nasprotnikih, da razvijemo barvo | PBN |

Igramo npr. kralj križ, da nasprotniki igrajo as križ (izbili smo asa križ) . Na križ odvržemo zgubitek npr. v piku.
2. Z rezanjem razvijemo stransko barvo | PBN |

Z rezanjem želimo razviti dolgo barvo. Bomo 1 ali 2 rezali. Naslednje karte bodo postali štihi in bomo na njih odmetali karte, ki so zgubitki. Na north imamo 5 kar. Dobimo dva vzetka (A, K). Naslednjo karo porežemo. Ker so kare pri nasprotnikih razdeljene 3-3. Lahko na naslednje kare odmetavamo križe.
3. Impasirane z rezanjem 1. primer | PBN |

Impasiranje z rezanjem (ang. “finesse with ruffing” ali “finesse and ruff”) pomeni, da imamo v enem listu veliko figur t.i. potencial. V drugem listu pa običajno enojec ali sploh nimamo te barve. Če bomo figure rezali, ne bo koristi (z rezanjem z dolgimi aduti nič ne pridobimo). Potencial figur moramo izkoristiti, npr. v pikih. Npr. na pike odmečemo križe.
Ključna ideja: Ne reži barve, kjer imaš potencial. Namesto tega odmetavaj zgubitke iz drugih barv.
4. impasiranje z rezanjem 2. primer | PBN |

Imamo 9 visokih štihov. Potencialni zgubitki (2x♦, 2x♣. Dodatne štihe lahko naredimo z razvitjem ♥ barve. Na tri visoke ♥, potem odvržemo zgubitke v ♣ ali v ♦ barvi.
5. Eliminacija z izsiljenjem | PBN |

Karo je možno impasirati ne eno ali drugo stran. Križu nič ne izgubljamo. Potencialni zgubitek v piku. Če so razdeljeni 3-1 bomo dali 1 štih. Asa in kralja je treba adutirati 2-krat. Ugotovimo, da je imel eden od nasprotnikov 3 adute. Izgubili bomo štih v piku. Posledično ne smemo izgubiti štiha v kari. Nasprotniki bodo morali igrati v kari. Impas je 100 %. Ne adutiramo, ko je zunaj 1 visok adut. Glede na eliminacijo moramo pripraviti situacijo. Ko bo nasprotnik prišel v štih, bo lahko vrnil samo karo. Barvi, ki sta preostali npr. križ, srce ne smemo več imeti te barve. Vzeli smo dva pika, igrali križ do kralja, križa bomo rezali. Križev ne bo več. Potrebno je še 3 srčka potegniti. Srcev nimamo več. Imamo samo še pike in kare. Eden od nasprotnikov ima pik damo. Igramo pika. Pride nasprotnik v štih. Če bo vrgel karo, nam bo prinesel impas, ki je na obeh straneh. Če bo prinesel srce ali križa. Bomo nekaj odmetali npr. karo. V drugem listu bomo rezali. Lahko pa ima nasprotnik tudi dvojno praznino.
Adutiranje | DOCX |